Weekend i Götet

Det känns som om Branäs aldrig har hänt nu faktiskt, det är en sjuk jävla känsla att komma tillbaks ändå. Nu har vi vart i Götelaborg jag och min kvinni hos magda och eline sen i torsdags. Och det har känts jävligt skönt att bara komma bort lite...Kanske blir så att jag flyttar hit? Vem vet .. Har iaf haft en awsome helg, men nästa valborg blire Lund! Hellyee.

Vi har träffat Johannii och Thyr, det var roligt att se dom igen :) sen träffa vi en massa annat galet folk, hahaha!
Det har varit sjukt kul iaf så jag tackar för en underbar weekend råttisar! :)

Idag ska vi käka på subway och så ska jag köpa mig en mobil, sen så blire hemfärd till dom värmländska skogarna.. tråkigt nog.


Hej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback