Dance the night awaay

I helgen var det sunne marten och det spåra väl ur som i vanlig ordning när det är marten, men vi crusade med skåpgänget ifrån exär ;) och sen blev det PP för hela slanten. Helt galet om jag får säga det själv, många "WOW" och många "OJDÅ" den kvällen ska jag lova er. haha. Vaknade upp i exär dagen därpå och jaa.. det va inte min idé att bege oss dit, utan det var självaste Emmi ! ^^ haha. jaa men kul kul vare. Vaknade till och drog till exär för att käka pizza/plankstek! Planksteken smaka seriöst dret, men tack bengtsson för du bjöd iaf . haha.

Sen blev det en tripp till Sunne för vi skulle fräsha till oss jag o Emma för sen åka vidare till charlottenberg, men så blev inte fallet. Så jag och Emma festade till det på vårt eget vis med yogaboll i vardagsrummet och åka bil med släpkärra. haha! Sen blev det PP åter igen och jag o emma fick för oss att vi skulle bowla... jomentjena! Vi gjorde 7 kast sen sket vi i det totalt :P Jag drack vatten resten av kvällen.. välbehövligt kanske. Men jag hade sjukt kul och emma med tror jag, dansade som galningar och röjde skiten ur PP.



Resultat av helgen:
- Många kronor fattigare
- Har ingen piercing kvar, borta o ihopläkt!
- Många strumpbyxor fattigare
... MEN har haft sjuhelsikes roligt! :D

Så nu är det Fredag igen... vad bjuds kvällen på? :)




I förrgår så begav jag mig till Karlstad för att träffa Anni och hälsa på syrran i hennes nya lägenhet. Där mötte jag mammi o pappi som va i fullgång med tapeterna. Vi käkade middag (pizza buffé) sjukt gött! Sen blev det till att åka o kolla på en massa folk ifrån bilens fönster iaf när det var nått lopp :p Sen igår så gjorde jag inte allt för mycke, utan strosa mest omkring här hemma, sen ringer emma o frågar om vi ska dra på bio. JOMEVISST! så det fick bli karlstad ännu en kväll, och vi kolla på fast and the forius 5. Satt o va pissnödig i nästan 3 timmar, toppa det ni! Så jag skippade slutet för jag va tvungen att springa iväg ;P klart jag hamna brevid en skåning jävel btw på bion! Och han va som vilken skåning som helst, eftersom alla är likadana? :P Satt o kolla o viska o drog en massa skämt åt oss typ .. kul kille! näe..

Jag köpte mig också 4 par skor häromdagen också eftersom jag slängde alla ifjol? Dom är borta iaf. Så två ballerina och två klackskor :) MUMS! sen sprang jag över till SIBA för att köpa mig såndär skyddsfilm till mobilen ( behövligt eftersom jag numer äger en HTC). Han lura på mig en skyddsfilm som man klipper till själv, jag fick den för 143:- när den kosta 250:- egentligen.. Eftersom han skrev mig som pensionär. Men jag skulle aldrig köpt den om han inte la på charmen som han nu ägde. Det är så jävla fult egentligen, men det är så man säljer. Så GRATTIS MARTIN! du charmade mig totally på 1min.



Nu äre helg  = FESSST!
Min kvinna kommer till mig idag och ska va här hela helgen :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback