Adele - Someone like you


Adele - Make you feel my love
Agnes Obel - Riverside
Lifehouse - Storm
Melissa Horn - Vem lämnade vem
Lars Winnerbäck - Dom tomma stegen
Amber pacific - Gone so young
Amber pacific - Save me from me
Coldplay - Fix you
Coldplay - Yellow
Rise Against - Hero of war
Placebo - Running up that hill
Maria Mena - All this time
Sia - Breathe me

Kvällens lista.



två dagens.








1.

Jag träffade på dig i helgen, det va en helt sjuk känsla att bara sitta där och byta ord med dig igen. Det va inte samma människa, men ändå samma. Jag brukade se igenom dig, och det kan jag fortfarande. Och denna gången va det inget glatt, jag såg en ledsen människa som behövde kärlek för att överleva. Ledsen över att jag behövde se dig så krossad när jag för en gångs skull fick se dig, känna din närhet och höra din röst intill mig igen. Det gjorde lika ont i mig som dina kattsår på armen. För oavsett vad du tror och tycker om mig så har jag aldrig slutat bry mig.

Många återblickar, minnen och gamla speglar som kom tillbaks till mig. Vi löste många frågetecken, vissa av dom va oroväckande och förvånande. Men det kanske jag förtjänade. Livet har rullat på för dig, och jag är glad för din skull. Så låt ingen trycka ner dig för det är verkligen inte värt det. Du är bra!


Ibland förstår man vad man har kastat i sjön egentligen.







2.

Jag är ledsen över att det blev såhär mellan oss, jag är sjukt ledsen över att jag har behandlat dig som skit vissa stunder och så. Men det känns som om allt det där negativa har tagit över allting.. oss. Det enda du gör är att ringa och va arg, ledsen eller förbannad på mig. Klart jag förstår dig i vissa situationer, men ibland måste man ta livet med en klackspark. För jag kan inte va felfri, det har jag aldrig varit. Vi har kännt varann i 10år och vi har haft sjukt många ljusa stunder tillsammans. Men nu när jag började i Branäs så hände något, vi splittrades och gled isär.. det behöver inte vara såhär, ändå gled vi dit. Klart jag saknar dig, klart jag bryr mig och jag känner mig skit dålig som inte funnits där för dig när det varit jobbigt det senaste halvåret.
Idag sa vi halvt Adjö till 10års vänskap, och det var en sjuk känsla.. När jag sitter där och snackar med dig så vet jag inte vad jag ska säga, jag är alltid mållös för du har alltid svar på allt och då känns det som om jag inte ens kan försvara mig.

Jag ber om ursäkt även om det är försent.






Jag verkar inte va en ängel after all.
Godnatt. (03.32)

Vi hörs imöra!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback