She will be loved

Ibland undrar jag vad jag gör för fel, eller är det ingen som tänker som jag eller orkar stå ut med mig? Jag skrämmer bort alla, stöter bort dom bra och faller för dom dåliga idioterna. Nått fel i huvudet borde det va på mig .. Sen att jag inte fäster mig för folk direkt utan kollar läget först och inte rusar in i nått jag kommer ångra.. (Finns undantag, vi alla gör väl misstag).

Jag borde flytta, jag borde börja om på nytt.
Såhär kan jag inte ha det, ensamt o jävligt(?)

Emeli har nu flyttat hem så vi är 1 mindre i huset. Så hur ska jag göra de sista veckorna, ska jag palla bo helt själv i Brattmon de sista veckorna ellr? Dont think soo. Inte efter gårdagens "påhopp" av "gubben i hallen".. fy o usch. Längesen jag va så livrädd asså.

Har jobbat hela helgen och det va väl inte alltför roligt men, körde på min berusade kvinni igår och Brants va väl lika rockigt som vanligt ungefär. Vred fram klockan 1 timma och förlorade 60min sömn på söndags morgonen... vilket resulterade att jag försov mig eftersom itne klockan ringde men jag va ändå i tid. Dock hur jag såg ut va en annan femma. Men idag har det varit en lugn dag på toppis iaf, lite för lugnt.

Min kvinna har åkt hem till Sunne idag så vad ska jag då göra på mina lediga dagar? BUHU.
Nej jag får väl försöka hitta på nått :)







Jag älskar känslan av att inte hinna tänka.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback