"Hur mycke är du beredd och ge?"





Hittade lite bilder på mor o fars dator on my familiaa :)

Nu är det Måndag igen och jag har haft en helsjuk helg med min kvinna Emma! I fredags drog vi ut på tjänst på brants och gjorde vårt jobb. Patric och Henke va o hälsa på Emma och festa till det så de bjöd på en himla massa skratt den kvällen. Aaa jises ^^ Sen ser man mer vad som sker egentligen en utekväll när man är nykter, man missar ju fan allt när man dricker! :P aja .. Vi drog hem och sov 3 timmar och sen blev det till att börja jobba 7.45. Mumsigt värrer! Mycke fnitter och skoj denna dag? :P Sen vad som hände på kvällen ska jag inte ens gå in på. Men träffa en massa bra folk som jag inte sett på länge :) så det va lyckorus!

Igår efter jobbet så åkte en sliten tjej hem till Torsby och sov där, sen nu idag så har jag hunnit med en massa. Jag har hälsat på mormor eftersom hon fyllde 80år igår. Grattis mormor <3 Sen så har jag varit uppe hos Therese en sväng och kikat på hennes och Stefans lägenhet, bestämde möte m Maria inne på Toria när jag skulle handla åt mamma, Apoteket, hem och gjort stuvade makaroonies etc. Kanske inte så mycke, men det är alltid nått :)
Sen ringde Jimpan alldeles nyss och sa åt mig att va hemma imorrn eftersom det har varit totalt jävla sten dött på Toppis. Så jag kan få va hemma en dag till :) Fast åker uppöver imorrn ändå .

Till helgen är jag LEDIG, eller fredag och lördag. Så då får jag besök och så blir det AS KALAS! :D
Kommer bli en hel-lyckad helg skulle jag tro :)) MUMS!

Har försökt göra om bloggen lite, så nu får den se ut såhär ett tag framöver tills jag tröttnar igen. :)





Idag fick jag reda på att du va ju helt jävla sjuk i huvet.
Så som du behandlat henne är ingen värd att bli behandlad.
Jag kommer va arg på dig hela livet tyvärr! IDIOT!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback