Flyg du lilla fjäril flyg

en dag så kommer du krossas, så flyg nu


Dagens fråga är, hur mår min rygg egentligen? Jani, jag har då ingen aning. Inatt höll jag på och spy av smärta rent ut sagt. Och imorse grät jag som en liten brud för att bara resa mig ur sängen. Tog en Ipren och drog till jobbet.. möttes av Tobbes kommentar "ojojoj, här va vi pigga och glada". Eller? Inte ett dugg faktiskt, åkte upp t toppis och kände genast att detta inte skulle gå alls.. Ringde t jim, sjukstugan och bestämde mig för att åka till Vårdcentralen i Likenäs.

Emma skjutsar mig till Vårdcentralen och när jag kommer dit så va jag inte direkt prio 1. Berätta hur läget låg till, så jag ska dit imorrn 9.15 för att nån doktor ska klämma på mig och se va fan det är för fel på mig.
Herrejises amalia.. Har fått nån värmegel av Emeli iaf så det hjälper lite. lånar hennes vetekudde också . MUMS !

Jahaja, nu har förste man försvunnit ifrån Branäs. Anton! Usch vad tråkigt :( men vi ses sista veckan killen! :D
Ungefär halva personalstyrkan kommer försvinna i slutet av månaden. Kommer va sjukt tomt...

Idag fick jag ett mail om att jag hade fått en lägenhet i Göteborg, men hur ska jag kunna ha en lägenhet när jag inte har något jobb ännu? näeee. så jag får nog tacka så snällt nej till den underbara lägenheten :((

Imorrn kommer Marcus och hälsa på mig i Brattmon ! :) Mjauigt värre


Godnatt alla kattiga människor,
vi ses på dansgolvet imorrn om jag orkar gå ut.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback