Den döda vinkeln

Nu har jag jobbat röven av mig i 4 dar så nu är jag förtjänt 3 dagar ledigt, det har varit sjukt mycke att göra i 3 dagar av 4. Usch.. blir bara svett av att tänka på det, och det kommer va minst lika jobbigt kommande helg ska jag lova er. Men det är så det ska va, det är då det är roligast att jobba när det händer nått :)

Annars så har det väl inte hänt så mycke mer i mitt liv mer än att jag har blivit bättre på att åka snowboard och att Branäs livet leker:) Tråkigt nog är det sista veckan för sjukt många denna veckan.. :( Men men .. Alla åker väl hem någongång .

Jag själv har inte en aning vad som sker för mig till sommarn och efter säsongen, börjar få lite smått panik, får en lägenhet i göteborg om jag vill, men hur ska jag kunna betala den om jag inte har nått jobb där. Njet. Funkar inte riktigt... Sitter fortfarande och hoppas på att det blir Öland för mig i sommar. Eller så kanske man skulle prova Gotland?Ja jag är arbetssökande iaf igen ... och det suger.

I Söndags va det personalmiddag för oss restaurangare, men eftersom middagen va så sent så käkade vi bara och sen tackade för oss och drog hemåt för att ladda inför en dag på Toppstugan.

Nu ligger man i sin säng i Brattmon och funderar på om man skulle bege sig hemåt till Torsby för att hälsa på familjen och samla kraft i 2 dagar. Tror det får bli så..




(Jag kan inte klaga på mitt liv nu alltså, vi har det lite bättre än alla andra)






Varje gång du möter min blick
så vet jag vem jag var.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback