When Im done with thinking, then Im done with you.

Lisa Loeb - I Do
sant

Tänk vad tiden går, 1 månad sen julafton, det känns som om det var enbart 1 vecka sen. Men så är det inte. Jahaaja.. vad gör jag om dagarna? Jo jag jobbar, umgås och försöker fördriva tiden med härligt folk så mycke det går. Blir inte så mycke skidåkning som jag hade tänkt eftersom efter jobbet stänger backarna och när jag är ledig så är det fult och äckligt jobbigt väder, och eftersom jag varken äger ett par googles (kör hardcore m solglajjer), ett par riktiga vantar eller hjälm (som jag förmodligen lär ha) så är det rätt kallt o jobbigt att åka. Varken ser eller har nån känsel i kroppen :P Men fick löning idag så det lär bli ett par googles och vantar nu alltså :)

Har jobbat nu i 3dar så nu är jag ledig 2;) sen jobbar jag hela helgen igen vilket suger men nån måste ju göra det också så, det blev jag. Så det blir nog chill o glida runt mest.. Glida runt på Emmi ^^


Nej nu är jag sjukt tröttis, va o kika på handboll på brants idag. Danmark - Sverige
Sjukt mycke fulla Danskar va det då iaf. herrejises. men de går braaa..


Mjau!

godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback