Stöpa

Igår gick jag emot allt vad Branäs heter och begav mig till Torsby för att träffa allt saknat folk, och det blev stöpa kalas.  Sjukt kul och träffa alla igen! Ni är saknade som fan! Det blev ett hejdundrande kalas och kvällen avrundades runt 3.00 i bilen påväg till torsby med "all i need is you" i högsta volym och i skrikande version typ ? :P Sladdar in på Quikly och tvingar dom göra mat åt mig och sen kan jag åka hem :P Sjukt awsome va det! Skönt att komma hem lite och hoppas ni vet att ni är saknade. HOPPAS innerligt att ni kommer upp till Branäs innan du åker till USA igen Pontus!

Nej om man skulle bege sig till Branäs kanschh !
Ikväll väntar ett Brants på mig och all in som gäller, alla kort på borden, inga konstigheter!


All I need is you

Kommentarer
Empan

Kom hem snart så jag får se dig.



Blogg: http://alaempan.blogspot.com
2011-01-09 @ 23:37:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback