True Colors

Idag slog det mig att det inte är så värst mycke kvar av säsongen.. och det gjorde ont fruktansvärt ont i magen. Jag måste tillbaks till verkligheten, arbetslösheten, förvirringen och kanske mitt förra jobb? Att man måste skiljas ifrån alla som man har kommit så nära inpå .. Som man bott ihop med, snackat med när det vart tungt, delat åsikter och känslor med.. FRAMFÖRALLT GLÄDJE O LYCKA! Allt det där bara förvinner. Vissa av dom flyttar redan i Mars, och det är jag som är sist kvar i huset, så det är aldrig jag som åker ifrån nån med ett farväl.. utan det är dom som åker ifrån mig..lämnad kvar i Brattmon.

Bah! Allt är så sorgligt om man tänker så. Usch.. vad ska jag göra åt mitt liv sen när man kommer tillbaks till verkligheten? Jag vill inte tillbaks . Jag trivs här.

Nej! cheer up ! det är drygt 1 månad kvar iaf tills det börjar droppa av folk :)
Vet att jag kommer sakna folk så äckligt jävla mycke och Brattmon.



Godnatt

En dag i backen

(fler bilder kommer inom kort, internet är sjukt segt måste jag få säga här i skogen)



Kommentarer
Empan

Nej, du ska inte tillbaka till ditt gamla jobb. Du får ligga i lite nu innan du slutar, så det blir kul senare i vår och sommar ! :) Sök jobb på Bredvika som jag sa åt dig eller Öland iallafall, ring och maila och skicka brev till en massa restauranger i Karlstad ! :) Just do it ! Du är bäst. Kram



Blogg: http://alaempan.blogspot.com
2011-02-27 @ 15:09:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback