februari

Nu är jag hemma för andra gången sen Jul, det känns bra. Har haft en Bingolotto kväll med syster Empan. Har fått en tidig födelsedagspresent också, HÅKAN's bok! mumma!

Töjningen i öra är borta, gone .. så just för tillfället så går jag med en avklippt topps i örat, innan dess hade jag 3 tandpetare ifrån Logen.  Men lär köpa nytt smycke imorrn och en stav till läppen som jag kan ha när jag arbetar på toppis :)

Förövrigt så vann jag 10kr på bingon, fick tillbaks avgiften som smset kosta så känns ju ovärt tämle, jag hade hoppats på en sprillans ny bil jag. Men icke! Sån tur har man inte..

Nej nu borde jag sova, ska nog m syster t sjukan imorrn och sånt innan jag drar mig upp till skogen igen. jiha


Mikrofonkåt !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback