Hejdå Branäs 2011 <3

Nu är allting över, jag har lämnat min kära familj, flyttat hem och gråtit spettet. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt att bara lämna Branäs, men .. det är nog nått av det svåraste jag har gjort på länge. Usch .. jag brukar inte gråta inför folk, men nu bara sprack det.

Dom två sista veckorna har varit sjukt bra, jobbat, umgåtts och druki öl :p haha! Bodde på mickelbyn den första veckan, sen fick vi förflytta oss till Torget de sista dagarna under påsk. Blev äntligen klar med black booken och gav den till Jim på avslutningsfesten i Måndags.
Gjorde min sista dag i Måndags på toppstugan, sen sluta man och stressade spettet med att fixa iordning sig till festen, temat va "på tv när man va liten" och jag bestämde mig för att jag skulle vara "hjärter dam".
Vi blev klara och begav oss till brants för avskedsskål och sånt för oss restaurangerna, sen kom de andra på efterslänten. Alla va så himla bra och snygga! Peter sipen va "gäst artist/dj" så det va mölj. Vi fick till ett hejdundrans kalas helt enkelt!! Värt att minnas.

På Tisdagen vaknade man och mådde kanske inte alltför bra, slängde sig i duschen och drog till brants för att käka brunch för en sista gång. Sen hem till torget för att städa ur lägenheteAtt se alla så ledsna gjorde inte det hela bättre, det brast för mig och inte ett öga torrt på marie!

Kommer sakna alla underbara människor!
Känns helt wierd att vakna själv... sjukt ensamt.


Men livet leker vidare, va och hälsa på jocke igår och imorrn så ska jag till KD på arbetsintervju och sen beger jag och min kvinni oss till Göteborg för en helg med en massa muffin härj! Kommer bli awsome!:))
Lär börja packa inför helgen tror ja :P lär deklarera och betala räkningar också :P



(Jag och mina råttisar på avslutningefesten <3)



<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback