Mickelbyn 27

Nu har man flyttat ut ifrån Brattmon, flyttat in till bangla och flytta till mickelbyn på en och samma dag. Sjukt jobbigt var det men nu är det gjort. Så nu har vi bott i Mickelbyn 27 sen i söndags och det är chill! :)

Kommer inte ihåg när jag bloggade sist men det va nog ett jävla bra tag sen, så det har nog hänt en sjukt massa sen sist. Våren är iaf här och snön smälter bort, frågan är om snön är kvar i 2 veckor till. Men vi får väl hoppas för dom som åker hit att de får lite snö i backen :P

Mickelby gänget har hunnit med att ha fest, gå på fest och road trippat sen i söndags. I tisdags så åkte vi till Munkfors för att kolla kostymer inför avslutningsfesten men det fanns ju 1000 miljoner grejer där att välja mellan så vi gick därifrån tomhänta. Vi åkte senare till hagfors för att käka pizza, gå på systemet och sen åka till exär för att min kvinni skulle fixa sin fina pärla. Så nu går den som är klocka igen :) Sen blev det hemfärd till Branäs igen och "fest" stod på schemat.

Sen blev det Onsdag och jag å min kvinni begav oss till Arvika för jag skulle på arbetsintervju till BaRbord. Vi drog en massa raggarvarv i "stan" och glassa i solen. Stek stek! Sen begav vi oss till Sunne och drog ett varv. Åkte till Torsby för att handla en massa kyckling mojs till kvällen!
När vi kom hem så va det fullt ös och Johannes hade  en massa folk här.




Ohja! Törstiga folk i mickelbyn



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback