.-..-.

Hur kan man ha sån otur?
Hur kan man känna sån panik?
Några minuter ifrån mer än ett halvårs längtan..
Men de va nog bäst såhär (?) ....


Jag jobbade 12 timmar i onsdags på städ och sen hoppa jag in på swedjam, igår blev de swedjam och nu ska jag upp till mattila och laga mat åt fulla norska folkrace förare. jiho! hoppas jag får komma hem det här århundradet iaf (y) Men sen är jag ledig Lördag och Söndag skulle jag tro iaf . Så vi får se vad som händer och sker, kanske skulle ha en mys helg? Det är ju som sagt snart marten igen . det är 1 år sen Frassie låg i diket ^^ usch va roligt det va :DD hade hoppats på att ni kom upp iår igen men verkar inte som om det är möjligt denna gång tyvärr :(


jaja.
at work .
see
ya !


puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback