Secoundhand serenade - Maybe

Jag håller på o läser en bok som heter "Dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig" och mycke i den boken känner man igen sig i. Den handlar om hur killar fungerar och hur lätt vi faller dit många gånger och varför vi ska tro på alla bortförklaringar de kommer med, om han inte ringer, så vill han faktiskt inte ha dig. Om killar vill ha nått så ser de till att de får det. svårare än så äre inte. Men sen är det mycke i boken som inte stämmer in riktigt .. för alla funkar ju inte likadant. right? Ja jag kommer säkert bli hjärntvättad av den..

Har förbaskat ont i ryggen, vet knappt vart jag ska ta vägen .
Det kanske är dags för livets första riktiga massage? japp, ni hörde rätt. första!
Sist jag blev masserad va av Eva på gympan och då grät jag som ett litet barn.
Förutom igår när mamma fick massera lite, men de hjälpte inget.. suck.


Nu är det snart vinter,
vakna imorse och det va minusgrader och frost överallt.
Dags att börja skrapa is på rutorna och bära mössa på huvet :D
älskar att klä på mig ! myyys


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback