Ge mig vinter

Nått som kommer bli jävligt gött m att vintern kommer är att man slipper alla äckliga djur, om man ens kan kalla som djur.. insekter kanske det heter på riktigt! Ligger och irriterar mig på en "höst-seg" fluga som flyger in i pannan på mig som nån annan jävla landnings platta! Har försökt ta min "Newz" tidning och slå ihjäl den, men då blev han helt plötsligt snabb och flyger o gömmer sig. Jag försöker ignorera att han finns och släcker lampan, tro fan de att han störtar in i öga på mig .. flera ggr! åhåå .... nervan nervan!  Samma med nattfjärilar, det är det vidrigaste djuret som någonsin skapats på denna jord ... (insekter). Det flög in världens största nattfjäril i mig förut idag... Jag skrek som om jag skulle va 10år och inte fick min ponny i julklapp! Fyfan, höll tårarna tillbaks .. Jag blir hellre jagad av vargar, som han skulle sagt Orup!

Jag känner att den här vintern kommer bli den bästa någonsin, jag har det på känn!
Samma som att jag trodde att sommarn skulle bli awsome, och blev den inte det då?
JOHOO! jag har allt varit på äventyr i sommar, och jag ångrar inget!

Så jag tänker samma sak om vintern, åka skidor, snowboard, träna, jobba och allmänt leva livet !
Den här vintern kommer bli den bästa EVER !

nej sova nu, jobbet imorrn . jihoo !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback