awsome

Det är strålande väder idag så man kanske skulle ta sig en höst prommenad. Skulle ha skaffat mig gym kort idag på pulsen men jag försov mig till klockan 13.00... är det skamligt? nej jag tycker inte det, eftersom jag har inte sovit ut på hur många dar som helst.

Nu när det är så fint väder så blickar jag tillbaks på i sommras och tänker på hur mycke äventyr jag har varit med om den här sommarn. Jag har haft sjukt roligt!

jag har :

- Varit i karlstad hos Elina en massa.
- En massa "vi åker bil någonstans så vi inte vet vart vi är" m anna
- Spontan p&l festival hos johan m gänget en vecka
- Spontan Arvikafestival m Jessica, campade m Arvika gänget.
- Lars Winnerbäck på sandgrund
- Studentfesten på nöjes
- Road trippar mitt i natten t Skåre
- Fryksdalsdansen onsdag-fredag-lördag
- Gjort Premiär på glada ankan
- Sjukt många uteserverins sittande.
- Träffat en massa nytt och roligt folk
- Göteborgs roadtripp m Elina
- Blitt brun i sommar! (men nu syns de inte alls)
- "Moped semester" i Karlstad en helg m salta gänget!
- Varit i sunne en massa
- Kikat på Bal i sunne & karlstad
- Kika Student i sunne
- Roadträff på 45a t karlstad ;D


ja de finns nog 100 saker mer som jag har gjort i sommar,
men som ja inte kommer på just nu.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback