You are the only exception

Dagens låt och förmodligen resten av veckans låt : Paramore – The Only Exception


Idag har jag börjat städa mitt rum, sen vid frukost så ringer Anna, så det blir till att tvätta bilar och hann tillome o polera huv och tak på den där solblekta Opeln som jag har. Så om det inte regnar imorrn så ska jag väl forstätta antar jag. Förhoppningsvis så visar det något resultat när jag är klar..Men man har iaf varit ute hela dagen och dolat o fixat, avfettat bilen tillome.. jises va bra vi ä! Jamän.

Imorrn ska jag försöka palla mig iväg och fixa gymkort på pulsen och förhoppningsvis träna där också . Måste börja röra på mig igen inför beach 2013 ;) nej men har hört att det är bra att röra på sig ... tror jag läste det någonstans någongång .. så lär väl börja igen! Snön kan gärna få komma så man kan dra iväg och åka snowboard och skidor! fyfan va nice.


Jobb Lördag & Söndag m Maria.
Inte igår man såg den människan duruu :)

Sen så drar de där 3 älgjakts veckorna igång, hur ska man stå ut?
Ja bara att bita ihop det för sen får vi väl se hur det blir.


Godnatt.

Har gjort om min blogg btw, inte riktigt färdig eller nöjd
men klockan är sent nu så tar de någon annan dag :b



Bjuder på en "möss-påtagnings-bild"



Kommentarer
anna

frukost vid 1 tiden? :p



2010-10-08 @ 23:31:56
Mariequri

Jaaa!:D



2010-10-09 @ 02:03:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback