Håkan hellström är kärlek

Idag har jag jobbat at mattila och det har väl gått bra.
Imorrn ska vi jobba där och blir till att låna en stuga över natten eftersom vi ska ta frukost på lördag morgon kl 6.
fyfan .. va gött !


Kollar håkan dokumentären igen på svt24. och kan man få mer lyckorus? festival, håkan, sommar, sol.. finns ingen bättre känsla! Usch va jobbigt. tänkt va länge det är tills då!!


T helgen äre halloween, men ska man klä ut sig? 118100 tyckte det iaf .. eftersom halloween är den 31a iår.
tycker det är sjukt dåligt att det inte finns någon maskerad fest denna helgen . så om det är det nsäta helg så blir jag ur sinni!

men men, får väl se hur det blir m allt. läskig ska jag försöka va iaf isf . får fixa det på lördag :)





Du får höra av dig om det är nått,
du får höra av dig om du vill dela med dig.
Är så trött på att klämma ur, lista ur, prata i gåtor och ta emot tomma ord.
Du är värdefull men jag orkar inte tjata mer.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback