Mannagryns gröt / systers dag

MUMMA! idag har jag ätit mannagrynsgröt till frukost. sjukt gott! :) med kanel och smör på.

Idag fyller vår kära syster hela 30år! HURRA HURRA HURRA! :D Så på fredag så blire smörgåstårta och födelsedags grattulerande. Sen glömmer jag ju inte bort Marcus som fyller hela 21år idag också! :) HURRA HURRA HURRA!

Just i detta nuläget så sitter jag vid köksbordet, har ont i örat och väntar på att klockan ska bli så vi kan åka på jobb. Det tar då emot när man har jobbat 10 dar i sträck. Men idag jobbar jag sista dagen den här veckan serni!:) För sen har jag tagit ledigt ifrån Torsdag-Söndag. underbart!

Jaa, mitt öra ja.
Jag har tagit ur min läppstav ur örat och tryckt i min spiral. Pain vill jag lova, men om man klarar av att trycka en säkerhetsnål igenom läppen och trycka ner skinnet mot nålen för att den ska komma igenom så klarar jag nog den här smärtan också ska ni se.


Nej nu ska jag åka på jobb.
Mer update kommer kanske ikväll om ni har tur.


over and out

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback