Idol-Fredag

Idag har jag haft HUR tråkigt som helst, städat lite, plockat lite, försökt se "MR. Nobody" men har försökt sett den filmen hela veckan MEN somnar lika mycke varje gång, och man förstår ju inget av den heller liksom .. och skit långt OFC. jaa .. jag bestämde mig för att åka ner t torsby för att strosa omkring, så jag gick in på la rose, köpte mig en töjning till örat (funderade på att dra t Ray och pierca mig i tungan först, men njee).. gick senare till bosättningen och köpte mig en plåtdosa som jag hade tänkt på i flera år. YES! finally. Va tänkt att jag skulle köpa den där kaffe vispen som de hade också 120:- .. yee, de finns på IKEA för 5:- ! Men jag va ju så sugen på kaffe m visp! åååh vad jag skulle vilja ha en kaffe visp! nästa investering får det bli!

Klockan blev 5 typ, jag började ringa folk och kände mig allmänt ensam. Ringde en massa saknade folk och snacka lite. Åkte t Maria och tog igen lite tid (: För att senare dra hemåt igen och laga middag åt mig o syster inför vårat fredagsfinalidolmyset! Levande ljus, veg köttbullar, kok korv och klyftpotatis m mango raya. H-HA ! vem orkar handla? vi tar det som vi har hemma..  Syster gjorde äppelpaj och jag vaniljsås :) Kokade kaffe och när jag hade hällt i och serverat oss kaffe så fick ja panik och blev tvungen att åka t syster för att hämta KAFFE-VISPEN! Vet inte varför den är så magisk, men den gör kaffet genast godare, det är någon besatthet jag fått, kaffet ska helst vispas! Äre bara jag som är wierd eller äre sant?

Ja, jag är iaf nöjd m kvällen/dagen i övrigt.
Men töjningen va för stor, så får ta o leta reda på en mindre imorrn, någonstans... Pain har jag iaf i vilket fall som helst, men klara jag göra min läpp piercing själv med säkerhetsnål så klarar jag väl det här? yeee.

Nej, nu får det blir natta!
Imorrn börjar de 3 veckorna m jobb!
Tjo

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback