Ibland kan man ha flyt i livet

I helgen har det varit blandade känslor, mysigt, kallt, ilska etc.
I Fredags grattade vi syster m smörgåstårta, vin och en massa släkt o vänner. Mysigt vare, sen i lördags så drog ja o syster o shoppade på oleby folkets hus. Finns FAKTISKT grejer som är riktigt värt att köpa där. Så fruktansvärt underskattat av folk! Sen efter det så åkte jag till karlstad för att besöka Marcus, blev en massa mat lagande m Marcus x2 och Jocke hemma hos Marcus i Skoghall.
Senare på kvällen så åkte jag hem, umgicks lite m Anna. Och sen åkte jag hem t Ganterud för att sova... trodde jag ja! Syster ringde och ville ha skjuts hem, jo men visst! Efter många om o  och ett dra åt helvete ... så fick jag åka ett lass t Torsby igen eftersom jag är för snäll.. drygt. Men men .. såg i kors den sista metern.

Söndag = slapp = kände mig bakfull oavsett jag inte hade missbrukat alkohol.



Måndag:
Jobbintervju 11.30 i Karlstad, gick awsome och de döda mig inte, jag svimma inte eller själv dog. De va faktiskt trevliga och roliga människor. Va otroligt skönt att ha det gjort och jag lämnade dom med ett leende på läpparna.

Jag o Elina gick på stan och vissa människor borde inte jobba med människor! Folk har väl problem nog, så kommer man och de gör de bara värre. Sjukt irriterande. Jag åkte ifrån Elina till Anna och vi drack kaffe o bara mös, sen så drog vi ut på tuné! :P sjukt kul som man kan ha m Anna en Måndags kväll . Längesen jag skratta så mycke. Slutade med att jag sov över i Karlstad eftersom det blev rätt sent.

Tisdag: Vakna, satte på mobilen, fick ett SMS... "147" röstbrevlåda, grön lur.. tut tut . "Hej det va karin på branäs, ring mig när du hör det här. hejdå" kom idag .... 08.30 .. .. så jag vaknade till lite och senare ringde jag till karin och frågade vad hon ville.. "Vi skulle jätte gärna vilja att du kommer och jobbar hos oss i vinter!" JAAA !  så jag tackade ja direkt :P så nu har jag jobb i vinter och jag kommer ha en awsome sådan uppe i skogen! :) Ringde o jublade t min familj o vänner och de jublade likaså tillbaks! Så har varit glad som aldrig förr hela dagen och är sjukt taggad inför säsongen!  jag ska va uppe i toppstugan i vinter :) Britta hon t Anna och vi begav oss till Ikea och jag fick min efterlängtade Zebra tavla! :) och ryckte med mig lite ljusstakar och ljus :P Träffa elina en sväng och sen åkte jag hem t torsby. så nu sitter jag i soffan, mår illa och är alldeles yr i huvudet. buhööö



Gulli du! (:



over and out


min tavla ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback