Höst på min planet

Höst som håller på att förvandlas till vinter, det är -3 grader konstant typ, och man håller på och dör eftersom det är så fruktansvärt kallt. MEN, hur ska det gå när det är 30 minus är då frågan? Den frågan ställer jag mig dock alltid när det är påväg mot kallare tider.

Idag har jag varit ledig så jag har städat lite och så.
Tänkte berätta några saker som jag verkligen stör mig på, sånt som är helt ointressanta för er kanske men för mig är det en väldigt big deal faktiskt.

Första grejen är när folk inte drar in stolen efter sig när de reser sig upp och går.. speciellt när man själv ska gå förbi och får skjuva in stolen efter den personen. Andra grejen är (som jag kanske berättat förut) om fingeravtryck på osten eller kaviarkniven i smörpaketet. Det driver mig till vansinne rent ut sagt. Menlösa människor som inte förstår sig på att det finns oskrivna gränser/lagar också här i livet och gör lite som de vill och lyssnar aldrig på vad man har att säga eller vad man tycker o tänker. Det är sjukt frustrerande! Jaa det finns otroligt mycke som man kan störa sig på .. som när nån snarkar en i örat och förstör en hel film en fredags kväll eller liknande. När nån sitta och pratar en hel film, får panik! Om man ska prata kan man ju lika gärna stänga av filmen och sitta o snacka istället liksom..

Nej nu ska jag gå och dricka kaffe m visp... latte?
Kaffe är inte lika gott om det inte är vispat!
får nästan panik om jag inte får vispa det nuförtiden :p


Här har ni en bild på mitt öra. fick i den tillslut en liten bit iaf sålänge :)




Imorrn blire smörgåstårta o kalas firande m en massa folk för Empan!
Jiho!


over and out




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback