You make it real for me

Idag blev jag väckt av två hoppande barn som skrek "det är dags att gå upp nu marie !!!!" hoppade på mig och beundra min stora klocka . så det va bara att palla sig upp det och käka korv m mos till frukost . sen blev det till att bege sig till anna och mest göra ingenting, åkte till larrie efter många om o men och gjorde.... mest ingenting, stirra i väggen och konstaterade att kvällen va rätt körd . det blev tillslut några varv colin mc ray (?) och sen åkte jag hem . så nu äre snart fredag igen och då blir det vårmarten i byn, och då blir det till att kolla dansuppvisningen och sånt . sen kanske det hade pratats på fest? ja jag antar att det märks imorrn :)







nehej . nu blev de tomt igen .





puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback