fullt ös medvetslös !

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka, lite mer .. så vad har hänt i mitt liv. rätt mycke faktiskt. jag har jobbat och efter jobbet försökt o gjort så mycke som möjligt . förra helgen va första kolsnäs, och det betyder att de va skit mycke folk där så blev ju bara tvungen att åka ner o kika :) Träffa lite folk, det roliga är de knappt minns de :p toppen. Kom hem vid halv 5 och skulle upp o jobba vid 7 tiden, jag försov mig och vaknar av att Nora ringer mig och frågar om ja sover, va bara att springa ut i bilen de :p hej å hå ^^

Första kolsnäs menas också med att jag o marcus varit vänner i 5år, så det är en speciell dag:D Glömmer aldrig den dagen, jag va klumpig redan då. (y) butta han av bänken så hans öl gick sönder o han blev nersprutad av öl på sin kavaj :P stackars ^^ hahah . men nu kan vi skratta åt de, iaf jag :P

Sen blev det måndag och jag o anna blev sambos igen i systers hus. Men vi va inte där speciellt mycke ändå, eller sågs så mycke heller för den delen.  jag jobba t halv 10, anna också . sågs, åt, sov o sen va jag borta på morgonen liksom :P jag jobbade tills onsdag eftermiddag, sen eftger jobbet åkte jag till sunne och drack vin med linn o stefan . blev köpis och en riktig röj onsdag med efterfest tills de ljusna .

Åkte sen hem på torsdagen och skulle ha en filmkväll med anna, men så blev icke fallet. "Hejdå marie, jag åker till karlstad nu, vi ses imorrn" . typ ;P så jag satt där själv och kolla på bring it on, inte ens katten ville göra mig sällskap.. illa. Andreas ringde mig vid halv 1, "kom till tosseberg då, jag o nicklas ska dricka öl" . jaa varför inte tänkte jag så jag begav mig t stöpafors mitt i natten . vi gjorde en brasa, snacka om livet och bara titta på solen när den gick upp typ :p sjukt mysigt o trevligt . sen blev de där idioterna fulla o skulle gunga o grejer, jag kom hem vid halv 5 typ efter jag skjutsat hem Nicklas t bjälverud. gick pang bums till sängen somna och vakna sen av att anna ringer "ÄR DU PÅVÄG TILL KARLSTAD ELLER?" jag är såklart nyvaken och anna skriker "SOVER DU?:O" öhem . nej inte längre? så jag skynda mig så gott jag kunde till karlstad för att hämta min dator som jag varit smart att slänga i elementet, träffa elina o hämta anna :) blev väl lite bergvik o några köp, en väska som jag nog INTE kommer använda när jag ska ut på galej iaf ^^ för då kommer jag få ligga o plocka grejer på backen sen :p gråta förmodligen också . vi kom på att vi skulle spontan hänga på elina o louise på score's uteservering på kvällen så we did it och de va sjukt mysigt :) sen blev de sibylla och en lång 12 mils resa hem med "waka waka" i högsta hugg :)


idag har jag varit heldöd tjej. och kände inte för att gå på nån "greace reunioun" faktiskt, ni får förlåta mig all people . men jag va helt slutkörd o de har gått i ett nu ett tag så känner att jag ville ta en paus . bara chilla o slappa o inte göra nått mest typ . kollat på melodifestivalen och tyskland vann, hon va bra bra ! skit söt tjej.
Så nu ska jag sova.


Morsdag imorrn, och då ska vi på utflykt :)








ibland undrar jag hur mitt liv skulle sett ut om jag hade gjort annorlunda.
hur ska man kunna sätta sig i samma sits igen ?

Kommentarer
Frassiie

You are missed.



2010-06-01 @ 01:30:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback