Fartfylld helg

Jahaja, nu är det söndag igen och den har varit regnig o mest slapp .

Torsdagen va mest en såndär "va ska man göra"-dag. Så hemsk, tror ingen visste vad de skulle hitta på med, men jag o anna begav oss till Larriebarrie o jonas på kafferep o satt o stirra in i väggen några timmar tills jag kom på den utmärkta idén att vi skulle kunna spela tvspel .. jonas åkte hem o anna blev trött så de blev bara ja o larrie som spela. däng fick han ! hah .

I fredags så blev det spontan utgång och det blev riktigt lyckat faktiskt. Det började med förfest hos sara o sen begav vi oss till Faktoriet där det va lagomt mycke folk. sen så blev det väl torget och en massa pratande. Gick till vägen mellan ria o kilåsen och där stod de tre fulla människor . Larriebarrie (glassbåt), careli harely o anni . Där stod dom iaf och jag joinade. tiden gick och tillslut va det ljust .. klockan va nog 5 innan vi gick hem :P mygg till en förbannelse och daggmaskar överallt ! vad i helvete gör dom på vägen för? jag skrek hela vägen hem t anna .. vidriga djur.


På lördagen vaknade jag runt 11 tiden och jag va seg som en bäver. Varmt som in i helvete, typ 26grader eller liknande.. Jag hoppade i duschen, gjorde mig iordning för att bege mig till karlstad på dansuppvisning. När Elina skulle dansa :) Det va kanon ! Elina va as duktig och alla andra också . Helt sjukt vad man vill börja dansa igen, det är aldrig försent (?)  Otrolig lust till att börja dansa streetdance asså . aah iaf. jag fråga elina om hon skulle bli med till torsby "javisst" sa hon så vi åkte hem till henne, åt muffins o drack kaffe o sen åkte hem till mig o gjorde oss iordning för jag skulle va chaffis åt syster .. Jag o elina va o hämtade emelie o majsan, sen blev det en tripp t tomas och sen faktoriet o lämna av dom. Jag va så hungrig så jag blev tvungen till att köpa mig mat innan den otroliga ändlösa kön blev för lång . så jag köpte mig korv m mos o rostadlök :) När klockan va 2 så åkte vi o ställde oss vid faktoriet och där träffa man på en massa folks.. "Jag missade värsta festen ever" som vanligt ;P skjutsade några t fensbol o så .. bada o slutligen hemåt .. va hemma vid 5 tiden även denna kväll .

Idag har det inte hänt så himla mycke, vaknade vid 1 av att linn ringer o frågar om jag vill jobba på pp nästa helg. ja jag vet inte vad jag ska göra.. ja o elina åkte o köpte pizza och jag fyllde på mobilen .. käka pizza o sen har vi inte gjort ett skit typ . mer än kollat på benjamin buttons och gråtit som en kalv.


Kul helg, men sliten som bara den efter den iaf .
imorrn blir det jobb och plannering för sjutton .

puss.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback