only you

den låten är som en drog för mig, har spelat den på gitarr hela dagen, lyssnat på den när jag städat.. när jag diskat, när jag sett på tv, när jag .. jaa vad har jag mer gjort idag? när anna varit här. när jag suttit vid datorn :p jag är beroende .. den blir aldrig dålig!

Är det bara jag som är het, eller är det 100 grader här inne ?? får panik, mitt rum är varmt året om verkligen, elementet är alltid lika varmt . skönt på vintern dock oftast. men på sommarn är det inte så himla rockigt när solen ligger o steker på mitt fönster hela förmiddagen och man vaknar och är svett varje morgon ... :p inte så jälla rockigt.

Winnerbäck i augusti ! ohyes, köper biljett i slutet av månaden :D


neej.
bloggtorka over and out.



mina vänner är dina vänner! haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback