lycka

Lycka är när man kan skratta högt och ärligt med vänner, när man vet att de bryr sig även om man inte hörs av varje dag. Att man vet att livet kommer lösa sig framöver även om det är trassligt just nu m jobb o allt. Lycka är de där bra ögonblicken i ens liv som bara spelas tillbaks o man alltid blir glad av att tänka på det.

Åh ..jag vill skratta högt o ärligt åt nått meningslöst m Elina, sitta ute medans solen är uppe med bra folk och dricka cider! som i fredags .. fyfan va underbart de va ändå, även om det blåste som in i helvete.


saknar dig redan Älajjna , ses på lördag! :)
då ger du gärnet, jag sitter i publiken !












jag har monterat upp min klocka på väggen nu också (A)
som jag fick av syster för jag varit så duktig och städat hennes bil
som hon skulle sälja men som inte blev såld (y) men nu är den städad och fin iaf ^^

titt så grann! ;)




over and out

Kommentarer
Erik

"titt så grann!" ?? Titta så grann, va inte så lat som alla värmlänningar och hoppa över lite bokstäver ;)



2010-05-12 @ 02:15:08
Marie

Det är väl nått vi har glömt här? jag ÄR värmlänning och hoppar över bokstäver ;P live with it :D



Blogg: http://mariequri.blogg.se/
2010-05-12 @ 14:06:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback