5e mars

Idag är det fint vääär ännu en gång. och det ska jag alldeles strax fira med att ta en prommenix med mamma bara hon kommer hemifrån torsby :) har just dammsugit o skakat mattor o sånt dära kul. Druckit en vitamin brustablett också o får se om jag blir så mycke piggare :p

Igår va jag till sunne och livade upp stämningen lite och jag tror jag lyckades rätt bra med det faktiskt :) Hämtade linn på arbetsförmedlingen och sen blev det till att flytta grejer till hennes lägenhet :) Hälsa på tusse en sväng o drack kaffe, ringde bumbi o drog på nån fest o hälsa på. Tröttna o drog o kidnappa morgan lite o lyssna på gamla godingar ifrån förr. Kul ! hoppas du hade en bra start på din födelsedag Linn! och grattis på 20 års dagen gumman!

Min dator går inte att logga in på och jag blir sjukt jävla störd på´t . VAD i helvetes namn har hänt ? guud jag blir så störd. haft den i 2-3 veckor och sen bara nehej.. nu kan ja inte använda den längre? guuud så less jag blir.FAKTISKT!

STÖPAKALAS idag/ikväll .
fram med hinken och köttyxa! höffer vet ja int.
men kul äre!



Höjt! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback