Renovering för amatörer.

Eftersom renoverings bilderna inte gick att ladda upp på facean så får jag la ta det här så länge :)Är klar nu iaf och har städat huset i 12 timmar och just blivit klar tills mor o far kommit hem.(y) toppen!

Ni ska iaf få se bilder ifrån renoveringen :)

FÖRE!






(höll på o flytta ut allt därför de är så rörigt ;)

Under renoveringen...
Dags för att riva sängram i spikarna satt ofc som en smäck i vägga. men vi löste de... på bästa? sätt:p hacka hål ! Dra bort bård o slipa röven av oss . spackla och slipa ännu en gång . damm i lungan delux.





På med skivor på golvet så inte färgen kommer på, tejpa listor och sånt annat jobbigt.
Dra bort bård!




Dags för att slipa, spackla, måla tak, måla bakom element och slipa.
Det resulterar att man ser ut såhär,
slängde oss i bilen för o köpa mer tejp när ja såg ut så. god.






Time to paint some on the walls!



TADAAA!
ja jag är nöjd iaf . skönt att det är över nu . om vi hade varit mer noggranna så kanske de inte skulle tagit så mycke tid, vi fixade liksom extra jobb åt oss. men men . tack anna för att du hjälpte mig :)

Idag för jag premiär i det "nya" rummet :) myysiiit


cha chaa,

Kommentarer
renoverings´hjälpen

dä vart att fint du :)



2010-03-02 @ 15:11:10
Kingbaby

Premiär i nya rummet lät kul:) mohaha dä ble skitbra!!



2010-03-03 @ 18:32:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback