Stöpa kalas och blåmärken

Ja vart ska man börja, i fredags så blev det dags för ett stöpakalas igen. ja vi va försenade men va ändå först på plats ja o maria,. helt otroligt ! När alla kom in så skulle vi bada tunna, eftersom man inte hade tänkt sig bada så hade man inte tagit med sig bikinin men hey! det löste sig rätt bra ändå . 1 timme senare o en massa alkoholdrycker senare så skulle marie gå ur tunnan .. eftersom vi plaskat o drängt trappen full i vatten så är den helt igen isad, vänster fot på högsta trappsteget . halkar ...faller.. tar tag i kanten river upp hela låret . hade ingen återvändo så jag fick släppa taget och PANG rakt ner i isen . +40 grader till -20 grader på 2 sekunder .. inte konstigt att jag svimma och inte kunde andas . det resulterade i att jag har blåa ben och värk i hela kroppen . det är som om jag skulle ha misshandlat mig själv brutalt . mitt ben borde jag dock gå o kolla upp . har haft problem med det ända sen min 20års dag när vi va o pimpla . dyyyrt men stöpa kalaset va väl kul som vanligt :P några champagne flaskor för mycke kanske? mhm! vakna upp i stöpa och blev hämtad av mor o far, födelsedags kalas hos mormor . sov några timmar och sen blev det myskväll med syster. sen torsby en sväng på nattkvisten o hämta mor o far på pias 30års kalas .

ja men jao . idag har jag inte gjort ett jota, seee sherlock holmes 2 ggr (nästan, eftersom jag somna efter 20minuter), austrailia och ... jaa va vare för film . ja jag kommer int ens ihåg :P fullt upp . haha

imorgon blire kanske karlstad.. eller inte . jag vet inte , men måste lämna in min dator iaf... dret.


godnatt eller nö


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback