BAAH

Idag är det en sån dag som allt bara hänger på ens axlar. Allt är jobbigt och man tänker på folk man saknar, och tider som man saknar. Allt som man borde ha gjort ogjort o grejer man egentligen borde ha sagt istället. Men livet går framåt och det är bara ett minne blott. Magont och illamående, arg o irriterad . Vill bara dra för gardinerna o stänga ute allt ljus, eller vänta.. hade redan visst gjort de. Idag är det grådaskigt väder o det blåser. ett perfekt väder för att sitta inne! Jag har nötat 21 avsnitt av how i met your mother sen i måndags, hela säsong 1 så atte .. nerd? ja kalla mig för va ni vill, men jag blev fast! :O cant help it . fruktansvärt beroendeframkallande.

Igår va jag och andreas o åkte skoter på tosseberg o sen grilla korv o snacka i nån timma :) de va trevlans, sen drog vi hem t han o spela tv spel och såg film? jag sov ja och blev väckt av att andreas skriker "inte sover du väl! :O" hundra gånger . jag:" nej nej ..." haha .. Att man kan bli så trött av friskluft? det är ju helt otroligt.

Nu idag tänkte ja iaf att jag skulle bege mig till sunne om jag nu tar mig dit, o dela med mig lite tankar. tror jag behöver snacka av mig lite .. OCH komma hemifrån . jag är som en tickande bomb .



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback