All these things that i've done

Drömmen inatt va inge vidare, vaknade med ont i magen o hjärtat.
förutom när ja o anna snodde matlådor på sjukhuset.


I helgen så har jag jobbat. gött o få in lite pengar, så efter jobbet igår så åkte jag hem till maria o sen vidare in t byn för att träffa pontus o nano. de käkade o vi titta på typ. kolla på fulla folk, ibland kan de va sjukt kul faktiskt o hör på dom o veta att endel saker kommer de ha ångest för dagen efter liksom . och hur jävla bakis o slöa de blir . Sen tror jag inte att jag missa direkt nått heller . Händer alltid samma grejer här ändå . samma folk jämt. Jag och nora snacka om det häromdagen när vi lyssna på frykdalsradion på jobbet, att på ett sätt är det rätt gött o bo i torsby ändå om man räknar bort allt negativt. Typ som om nån ska ut så äre bara o säga "ja men då ses vi ikväll då" för garanterat ses man liksom, kommer till quikly och ska köpa mat. "tjenare, ska du ha de vanliga eller?" yes. eller som på pizzerian. "samma? med cola?" yesbox... eh ja . de va väl de hela eller? nära till allt :P men så äre i byn, alla känner apan men apan känner ingen sägs de .true oftast

Ja, så idag så har jag kollat hockey me Sara och Anna, färjestad vann. kanoners, va va de jag sa? :) Sen har det mest luggit o snackat med Sara i några timmar när anna va o prommenera. Smidiit en massa planer inför våren/sommarn som jag hoppas kommer slå in :)


Hoppas på en Kungälvs resa snart, eller ett besök i byn :)


Puss !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback