2 mars

Idag har jag småplockat lite och jag börjar få ordning på smågrejerna. DOCK har inte pappa eller mor hjälpt mig få upp lampan, tavlan eller hyllorna så jag får väl ringa efter hjälp antar ja?

Kom på att jag har en snowboard stånas så jag lär väl ta o åka någon dag? Idag hade varit perfekt, vädret har varit solit och det va stekhett på mitt rum när jag vakna, eftersom solen ligger o steker på mitt fönster hela morgonen . Tänk er va varmt det är på sommrarna . uschamejjen.
Har iaf sovit första natten i de nya rummet, vaknade ett ex antal gånger att jag höll på o ramla ur sängen och dra huvet i natt-bordet. (avlastnings bord kanske de heter) aah .. iaf. de va jobbigt. har som sagt ingen vägg att krama om numer så .. men jag vänjer mig.

tipp topp.

Har fått ett djävulskt munsår igen. Sjukt jobbigt. ser ut som om jag har gått o gett mig på botoxen ! men det går över tids nog .

jaja . hörs da!



En bild ifrån när vi va i stöpa, grilla korv, käka smörgås tårta o "pimpla" på min födelsedag.
sjukt mysigt, såå .. när gör vi om det? :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback