19:19

Svårt de är med relationer så att man inte får behålla sitt täcke.
Grynet låg på mitt täcke idag och även om jag knuffa bort henne så la hon sig tillbaks, och jag hade inte hjärta till att slänga ner henne på golvet. Hon va ju så söt. så jag fick nöja mig med en litten del av täcket inatt. Frös tämle imorse, men hon låg då stött kvar då också :p haha.

Idag har jag gett mig på det där med att skriva CV, halleluja! Det va inte det lättaste jag hade gjort i mitt liv, visst.. gillar att skriva, och uppsatser va inte nått svårt i skolan när man väl kommit igång. Hur simpelt som helst. Men nu... jag ska skriva om mig själv, mitt liv och mina mål i livet.. lite svårare, för vad har jag för mål i livet? Vad vill jag egentligen göra med mitt liv?

Idag när jag fick reda på att jeppsi dragit iväg på äventyr utomlands så sög det i utomlands o äventyrs tarmen faktiskt. Ta en enkelbiljett bort, leva där och söka jobb . när man tröttnar så söker man nytt o knallar vidare.. inte ett dugg avis örru!:p

Ja, men nu ska de sökas jobb härifrån förhoppningsvis iaf.
göteborg i sommar maybe ? hade varit juvligt.



Hur kommer det sig att alla förlovar sig samtidigt?
Och får ungar samtidigt? måste va nån sorts ny trend?
allt ska ské så himla hastigt o plötsligt .





Who says that I cant be free?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback