14 mars

.. eller den 15e mars kanske man skulle säga eftersom klockan är över 12 .

Vad händer i mitt liv nuförtiden? Jaa, jag har varit hos linn i sunne endel o bott där ett tag i hennes nya lägenhet i sunne. Hälsat på folket i stöllet och möljt runt lite. Sovandet i mitt rum har inte blivit bättre, utan jag drömmer mardrömmar varje natt. Blir aldrig bättre, är allt ifrån mord, döden, blod, knivar, vapen, bli slagen, slagsmål, jagad ... jaa jag vet inte allt. Kan inte direkt säga att jag är utvilad när jag har sovit, dock är det inte bara när jag sover här, utan så fort jag blundar och slumrar till. Vet inte vad jag ska göra åt det. nått tips?

Annars så leker livet, jag längtar härifrån och lär börja söka jobb utanför torsbys gränser. Så att skriva CV är en grej jag ska göra denna kommande vecka, har försökt många ggr MEN de är ju så jävla svårt. Så kan nån skriva den åt mig? kanske får anlita mamma till att göra det hon som vet.

Nu ska jag se "The reader" innan drömmarna kommer och tar mig .


Godnatt



Do you really miss me?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback