Shallow beautiful people

idag har jag jobbat ifrån 13.30 till 21.00 ;P och ja va helt slut i slutet :p gick runt som en "levande" zombie och visste inte vad jag tänkte på och gjorde konstiga saker, hörde tillome inte att diskmaskinen va igång så nöt som ja är så öppnar ja den och de bara sprutar vatten! (y) tiptopp . Kungälvs roddklubb va nöjda och skidgubbarna också ;P så imorgon blir det nya tag ! höll på o köra av vägen gjorde vi också, men de va då inte ja som körde:p

jag är världens bästa vän ibland :)
linn ringde o grät häromdagen "fyfaaan va söt du är, detta gjorde min dag".
vad de va .. de vet ni inte .. men ibland kan ja allt va en braen en ;)



jobbigt ..



godnatt

jag börjar lägga upp bilder när jag köpt mig en kamera!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback