Segertåget

Idag har jag träningsvärk, sjukt jävla jobbigt. speciellt i axlar, röv o ben ! men det är ju bra, ellerrr? jag ser det som en bra grej iaf, all smärta är inte dålig smärta;) så långt i utvecklingen har jag kommit.

såå vad har jag gjort idag då ? hm .. tagit foto till körkortet, pratat m en främling till gubbe som "kände igen mig", sett två filmer hos maria "the skeptic" och "avatar" . två på raken! sjukt jobbigt o hålla sig riktigt fokuserad och vaken faktiskt . men avatar va bra men den enda vettetusingen va ja tyckte om, käkade fiskpinnar o ris . det va nått nytt måste jag få säga:p sen tog jag bilen påväg hem i sliret, men blinkade in till baby först o kolla så att läget va bra efter en arbetsvecka . så nu sitter jag här hemma och ska klistra på min bild på denna gula lappen till körkortet som kom på posten :) sjukt roligt ! :D

Torsdagsångesten existerar, jobb hela helgen!
och lusten är inte direkt myck te'et !

men hey! det är pengar och när kontot börjar skrika efter pengar
så är det nog dags back to work i think.



Elvis Lunde it is och han är världens bästa katt!


godnatt .

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback