Du är så grön bloggen 2010

Bloggen är grön, jag hade inget att göra så nu förblir den grön ett tag. Stör mig dock på den lila texten på menyraden men jag får fan inte bort det så det får sitta där! ohyes indeed!

år 2010 är här!
iår va jag och firade det nya året i rinn folkets hus med folket. Va där först på plats runt 6 tiden och festandet va igång :) kvällen va sjukt crazy med mycke dansande, kortspel, partyhattar, tutor och typ 8plusgrader? ja kallt va de då iaf är en sak som är säker. Men jag hade otroligt kul iaf, trotts att det alltid spårar ut lite på små timmarna, satt än en gång på annas golv och drack vatten o skratta . Dock va det hon som skulle upp o jobba sen dagen efter, och tack o lov för det att det inte va jag .. för det skulle jag ALDRIG klarat. aldrig varit så dålig i hela mitt liv tror jag, slår tillome förra årets bakfylla. rätt bra gjort det av marie .

Men nu lever jag igen  
NYTT ÅR O NYA TAG!

detta år kommer va bättre än alla andra år,
jag känner det på mig!


Winnerbäck är nog mannen i mitt liv! :D
får mig alltid på bra humör och finns alltid där för mig oavsett vad ^^

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback