Dessa vintertider .

Det är sjukt kallt, kaminen går på högvarv och förkylningen blir bara värre och värre. Så vad gör man ? Käkar vitaminer, dricker tee i mängder, knaprar alvedon och hoppas på att man frisknar till snart när en händelserik vecka väntar på mig till veckan med uppkörning, teori och en massa pluggande innan torsdag.

Så här har man inte tid till att ligga inte, det är denna "årliga cup" som ja inte visste om alls idag/ikväll så ska väl se finalen tänker jag . Sen ska ja träffa Anna tror ja o hitt på nått mindre ansträngande.


Igår satt jag vid körskolan och det börjar gå riktigt bra för mig nu faktiskt, skönt! :) sen så åkte jag hem o åk grönsakssoppa o begav mig till suzanne för att hälsa på när de la golv i tak . Så hjälpte till så mycke jag kunde iaf, vet ni hur jobbigt stark man måste va för att klara av limsprutan elr? neej, shit .. blåsor i händerna nästan. men det va kul, och kommer nog bli otroligt fint tror ja :) blev några glas vin, någon öl och en kapten morgan på det. -27 grader, visst det är inte många meter hem till mig, men hade jag överlevt? det är frågan .. men mr. skjutsade hem mig så ja slapp tack o lov :) men trevlig kväll men trevligt sällskap.

Jag vill ha varm blåbärssoppa, då mår man bra när man är sjuk :)  Usch va jobbigt det är att va sjuk, rinner ur näsa, ur öga, hoster, varmt, kallt, harklar sig, kliar i gommen, feber, svett! uschamejjen..


det enda jag vill just nu är att åka skidor.
fatta vad underbart, varför har ingen sagt till mig att det är varmare på fjället än här för? :o


Bilder ifrån gårdagen:



Kommentarer
Bätterbabyn

haha vilka arbetare va!? :) Alla sitter ner med en öl i närheten. Men ve va allt dökti:)



2010-01-10 @ 11:48:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback