17 januari 2010

17 dagar in på året, redan har det hänt endel men ändå inte speciellt mycke. Det har varit mycke bil åking i 4 dar nu, i torsdags blev det en tripp till torsby o träffa stina, marcusåhl o crix . maria kom och vi drog några varv. begav oss till maria sen när jag hade skjutsat hem stina o lämnat av marcus. "vi åker till stöllet då" säger maria, "jamen de gör vi" tyckte jag så vi satte oss i bilen på kvällen för att dra en sväng dit . kommer hem t jimmy o peter o dricker kaffe, kollar katten, träffar folk o jenni kommero hälsar på :) vi tog bilen och åkte o hälsade på  älskade erika o hennes familj i deras hus :) kul o ses igen! sen åkte vi hem till torsby igen o ja sov hos maria.

I fredags så skjutsade jag maria till körskolan o blev med för o hälsa på ;) grymt skönt att slippa det där måste jag få säga ! oh loveli ! sen blev det hälsa på syster på försäkringskassan, fika med dom o sen åkte vi o handla mat inför min körkorts middag :) blev lamm ! senare på kvällen så va ja o skjutsa på the boys and people . så jag hade fullt upp där på kvällskvisten o nattkvisten, natten tog slut vid 3 halv 4 tiden och jag fick äntligen sova. klockan ringde kvart i 9 "hej baby, skjutsar du oss t träningen, ingen ä nökter" mmmh. bästebabyn i alla väder .. bara slänga på sig klär de o hoppa in i bilen, skjutsa de på träning o skjutsa hem johan o sen hälsa på mormor o få frukost :) sen blev de att skjutsa de hem o de blev gratis käk för ja varit en ängel ! göttit . sen blev de hem o vända i dörren för ja skulle fika med stina o sen träffa anna efter london resan. sen på kvällen blev det sunnetorgmat, en massa skratt o övertrötthet . slutade med 100 raggervarv i torsby, the hives, sällskap i baksätet, efterfest, kullebyttor, stå på händer o jonglering . runt halv 5 tror ja jag va hos anna för att sova .

vakna vid 12 idag. åt frukost, hämta stina o vi såg på 5 avsnitt av desperat housewives, sjukt underhållande! soffläge tills torsten, emmy o sara kom o skulle fika för att fira anna 20år! :P raggervarv m tremänningan å några försök för o sladd, misslyckas . sååå .. hur i helvete sladdar man på mening? kröcka ä ju värdelös ? jag är kanske lite tjejig after all ?! :o

jag hoppas på att få åka skidor imorgon jag !
... och jag vet vad du gjorde igår kväll! :P


nej !
ännu en söndag slut, ny vecka, nya andetag
jobbet börjar på torsdag förmodligen .


godnatt . take care

Kommentarer
Tomas

Ja en ängel var du allt baby :)



2010-01-18 @ 17:48:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback