01:21

Denna vecka kommer bestå bara av körning och teori, för nu ska jag ha de där överströkat. ska bannimej klara av det här den här gången. Om ja inte gör de så är väl inte det hela världen heller, men .. sjukt jävla skönt skulle det va!

Förkyldningen och kylan verkar aldrig gå över heller så här sitter jag och drömmer mig utomlands och tillbaks till Rhodos 09. Hur sjukt jävla varmt det va, vilken upplevelse och hur sjukt jävla kul vi hade :) sista grejen vi gjorde med gänget. Trotts endel dispyter så klarade vi oss rätt fint en vecka tsms o leva på varandra. Satt o skratta häromdagen hos maria om vad vi bråka om o allt, jag skratta tills jag vek mig nästan . Otroligt kul efteråt såhär. Jag kom hem skit full en kväll efter bargatan o maria låg o sov, o hon fråga när vi skulle gå upp på morgonen,

jag :"kl 8 äter vi frukost, för osten tar ju slut annars"
maria:"neej, imorgon vill jag sova, och de fyller ju på osten"
jag: "NEJ! för osten va slut igår och de fyllde inte på! :o"
maria: "jo de fyller väl på osten om den är slut förstår du väl!"
jag: "neeej. jag ska iaf ha ost o äta kl 8!"
(vi somnade som ovänner)

eller en annan gång efter vi varit vid stranden på andra sidan berget näst sista dagen eller nått. så va de en söt engelsk man med krulligt halv långt lockigt hår. och jag tyckte det va sött ..


jag: "jag tycker det är rätt sött med lockigt ruffsigt hår på killar :)"
pär: "NEJ, de är skit fult o de tycker du inte alls de."
jag: "men ja får väl tycka va fan jag vill, du kan väl inte bestämma det vad ja tycker:P"
pär: "nej, de är fult !
*folk kommer in i rummet o undrar vad som händer*
jag: "nej pär är sur o förbannad för att jag tycker killar med lockigt hår är fint"
pär: "ja men det är oacceptabelt.. *hmff*" sa han o gick därifrån.
(vi va dock ovänner hela veckan, men prata inte med varann på hela dagen efter de)


Trotts allt jävla onödigt töl om ost och krulligt hår
så va de nog årets underbaraste vecka!:)




Hoppas på ett Rhodos 10 också . eller vad sägs?

nu är det dags för sängen,
godnatt.


Kommentarer
Åsa

haha!

Helt klart att vi kör en repris!

Mina irritationer blev nog bara på meningar där mobilnummer sas på fel sätt, då skåningar försökte lägga sig i min säng och "alla" som vrångt inte följde med hem:P



2010-01-11 @ 01:54:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback