You found me

Idag har jag suttit här och bara glott heeeeeeela dagen, har inte haft internet på några dar så de blir väl så antar ja. Har köpt biljetter till hardcore superstar den 26e på nöjes och sen så köpte jag Filips snowboard som jag får till veckan. Så nu blir det till att åka snowboard framöver ;) Har också suttit och funderat på vad jag ska måla mina väggar i för färg . ska måla på som fan när de åker bort en sväng :) Har idag också skickat iväg ett mail om jobb i karlstad, får väl se va de tycker om mig :p

Imorgon har vi bara en middag på kvällen så de blir rätt chill ändå, men sen ruschar det på ordentligt i helgen igen..


bloggen får se ut såhär sålänge tills ja känner för o byta (y)
nej, nu blir det till att göra sängen sällskap .

godnatt :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback