"Du ä helt förstörd"

Jaha .. vart är kärleken?
skit i den, jävligt lyckad kväll iaf !

Helt sjukt att endel musik bara gror in i hjärtat på en och tillslut gör så att man får ont och magen vrider sig ut o in så fort man hör låten . Att det blir så jobbigt så man inte kan lyssna på den. Det är ju trotts allt älsklings låtarna..

I helgen iaf så blev det stan några timmar innan incheckning på plaza hotell. Provade klänningar till kvällens bravader. Tillslut så hitta jag en rockigljusgrå klänning med nitar på ofc! en tant sa att jag va söt i den . SÖT? jag är ju hardcore i den! men jag log mot tanten och gick till kassan o köpte den.  Tillslut ringde malin och det va dags att bege sig till hotellet för att checka in, gå på bolaget och bada bubbelpool . MEN hade ja med mig bikinin? nehejru . den ligger nerpackad i kartonger som resten av min garderob gör just för tillfället. Så jag fick bada fötterna och dricka cider . men de va inte fyskam det heller. Såg hajk gubben naked, men det va inge speciellt med det. Blev inge blue moon bar tackvare bubblet men va inte fel med förfest på hotellrummet. Några va hungriga så vi drog till ... mongolia? och käkade pommes o friterad kyckling.. iaf jag. va mer ute efter ölen de andra efter ålen? eller ne? jaa, vi gick till nöjesfabriken efter käket o drickandet. Mölj i flera timmar tills vi svimmar.. nästan. Men när man står längst fram nästan så finns de inge luft någon vill dela med sig av. De va iaf grymma som alltid och en marie va alldeles varm o svettig . så ska de va :D Folket försvann och då återstod det bara jag o anna, vi pulsa runt i snön o skrattade högt medan vi försökte hitta till burgerking. Träffade på larrie på vägen o drog med honom tillbaks. Bråk på burgerking och läsk i håret. En riktig pang kväll måste jag få säga! blev inget fyllebad i poolen för de va stängt, men efterfest på rummet en sväng och en högljudd marie. vad mer kan man begära? bätter kan de inte bli:p

Hotellfrukost med rödsprängda ögon och alldeles fyllevarm. 10 liter juice och en smörgås.(y) En kaffe på det som jag inte drack upp. Packa ihop sig och checka ut . Hänga på stan hela dagen, gå aldrig på clas olsons med ett killgäng! Det tar en evighet o dra de därifrån. Det blev käk o sen färd hem till torsby igen. Tack för igår! det va helt loveli folket! :)

Kom hem och "överraskas" av enormt mycke snö, happ! tänkte ja .. sopa av trappen och skotta bort snön där de inte ska va snö. tänk så bra det skulle va om snön bara kunde lägga sig där man vill att den ska lägga sig. man skulle ju iaf få slippa skotta!

Vi har käkat korv o kroketter med vitlöks dressing. MUMMA!:D
Sett bröllopsfotografen och jag hade förväntat mig mer av filmen faktiskt men .. jaja.

Imorgon blir rummet klart och städning på hög nivå!
nej sova blir så man orkar med!

vi hörs all folks . ha de fint o simma lugnt i snön.

Köss.

här får ni lite bilder också :)



Kommentarer
Anonym

Kroketter å körv vare juu :p



2010-02-28 @ 11:56:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback