Update 13/2

Cha cha bloggen! va ett tag sen nu .

jaa. vad har hänt i mitt liv tro. jag har inhandlat en dator och har det förövrigt knapert tack vare det. men äsch da.. det löser sig alltid :) köpte mig också leopardskor o leopardtights på rean ! 25spänn för ett par skor. de ni är allt ett fynd! Mor o far har begett sig till florida och jag ska börja min renovering av mitt rum imorgon med att bära ut alla möbler, städa o täcka golvet . Sen blir det till att börja slipa ner tapeten, just nu ser jag fram emot det så oerhört. Men kommer nog bli otroligt drygt í slutändan skulle jag tro. Anna flyttar förövrigt hem till mig idag/ikväll eller imorgon, det kommer bli nice.

Hade gärna sett på svenskarallyt, tagit med mig ölen, mintun och den varma oboyen. Suttit i snön o bara varit salongsberusad hela dagen . men så är icke fallet.. vi arbetarmänniskor måste arbeta för att överleva. Här har vi inte tid med roligheter inte på helgerna:p Jobb igår, jobb idag och jobb imorgon . SEN är jag ledig tills på torsdag. visst är de ljuvligt? Men nästa helg hoppas jag på stöpa kalas o galenheter. right? och helgen därpå HARDCORE SUPERSTAR!

Har haft pontus på besök. de va då inte igår man såg den pojken. så det blev film, kort speling och mycke skratt igår :) sjukt kul. Hoppas det inte tar 1år igen till nästa besök.


Vädret är underbart och hoppas på att det kommer  va såhär framöver!
Filip va här med snowboarden imorse, och nu blir det till att dra fram skillsen igen... eller förbättra dom ;P

Nej, nu drar jag på mig brillorna sätter mig i opeln och beger mig till jobbet!

Tjosan! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback