tisdag äre väl?

Man blir så dagvild när man jobbar helger, men det är tisdag iaf och det är helg för mig! I helgen har jag jobbat röven av mig, stressigt men det gick att och göteborgarna va så nöjda så. Lagade rådjurssadel för första gången i mitt liv, fient. 11 timmar jobb i fredags o i lördags blev det 12 timmar.. så efter det så slängde ja mig i duschen för att dra ner till torsby t anni . käka tacos, se på hunden och köra raggarrundan 40 ggr tills vi blev yra i huvve. På nattkvisten fick jag träffa på Erik också, de va inte igår. Men fruktansvärt skönt o kul o se dig :) så hoppas på att det inte tar lika länge igen! skärpning :)

Idag ska jag till sunne och syster och vi ska dra till finnfallet och dra några backar :) finns det nått härligare o åka skidor är min fråga? igår blev det prommenix, käka middag för födelsedags karl lasse o satt i bastun i flera timmar efter det .

Skriva CV och söka jobb är en grej som ja ska göra iaf denna vecka!


hare fient så hörs vi :)
cha cha


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback