Renovering Torsdag

Just nu ligger jag i sängen och jag har inte orkat palla mig upp .. det är torsdag idag väl? jises vad dagarna rinner iväg. På en vecka så har det hänt mycke, jag har fått nya väggar, vi har tagit 2 osguld och anna har flyttat in . Vi målade ända tills halv 7 imorse. vi kunde inte ge oss förens vi va klara, men egentligen så vet jag inte varför det tog så lång tid . ifrån 15.00 till 06.30 (Y) fast iofs så slipa vi spacklet rätt länge och dola med element helvetet i evigheter. Och takhelvetet. uuh. nervan höll på o sprack där ett tag men det gick hyffsat bra iaf.

Jag fick mitt vita tak, mina bruna väggar och min gröna fondvägg! :D kanon
rätt så färgig i ansiktet , hunny bunny delux!

Vaken nu och är helt jävla förstörd .
Eldar i spisen för det är endast 16.4 grader här inne (y) toppen!

tjo

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback