Renovering dag 4

Renoveringen är i full gång , har slipat, spacklat och dolat nu i 4 dar. så nu blir det till att slipa ner spacklet och börja måla förhoppningsvis ! :D Jag tror att det kommer bli kanon, men emelie va skeptisk. Min guldfärg kosta alldeles för mycke så jag får väl ta o försöka hitta på nått annat .

Anna är min sambo de närmaste veckorna och det funkar galant.
Ikea blir under veckan också. kul! :)


Jag är ledig hela veckan så det blir kalas på lördag .
så jag förväntar mig ett brakkalas killar !


Nej nu blir det kaffe, hardcore superstar och slippapper!
perfekt onsdags kväll.

sett coraline idag, sjukt obehaglig teknad film.
men den va bra ! även om ja sov o fick se om den lite .


hejs.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback