Knocked up

Klockan är nu 22.18 och jag fyller år vid 12 slaget. 20 år sen jag va på BB. allting känns så fel. 10års sen ja va 10 .. steget mellan 19 och 20 är ändå ett steg som är större än mellan 17 till 18. tonåren försvinner och jag är nu vuxen på riktigt, man kan säga att man varit vuxen på låtsas när man va 18 o 19.. och vart tog dom åren ivägen egentligen? va inte längesen vi fira min 18års dag på svenskarallyt ju, va på idet första gången o allt de där.. Farväl tonåren, vi har varit fantastiska tillsammans! och fått uppleva sånna kuliga saker, jag har då inte varit en lätt tonåring att handskas med.. så mamma o pappa borde ha medalj för de att de har orkat med mig:p eller tonåring... sen ja varit litet barn och vägrat åka buss heter de kanske . MEN, de går vi inte in på:p

Jag stoppar vid 20. kommer alltid förbli 20 även om jag är 45 :)

Hela helgen har jag jobbat o stått i tills jag nästan spytt..eller kanske inte spytt, men gråtit ! har fått hållt tillbaks tårarna tämle många ggr. helt slutkörd . uscha ! men jag är ledig imorgon och då blir det pimpling på fryken m maggot o stöpa, skumpa och a fire! sen mat o sällskapsspel hemma runt bordet . jobbar tisdag dock så blir väl de lilla lugna, men mysigt skare bli :)


Hardcore superstar den 26/2 !
kommer bli drag :D


Käkat smörgåstårta idag och fått presenter :) tack allihopa än en gång !

hejs .

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback