karlstad tripp o lite sömn

Nu är snart rummet kvar, har en dörrkarm kvar att måla sen riva bort plattorna på golvet o in med alla möbler ! Inatt sov vi 3 timmar o sen blev det till att slänga sig i duschen för att sen bege sig till karlstad på en hel dags upptäcksfärd! Fick med mig ett par skor, en massa möbler på ikea, en jeans jacka o kläder . (y) me like.. men va rätt dö hela dagen, rödsprängda ögon och helt fnittrig till allt. Mitt övertrötthets skratt är inte alltid det roligaste bland folk . Jaja .. Nu är vi hemkommna iaf och blir till att sova en skvätt nu innan väckarklockan ringer igen och man ska packa ihop sig o bege sig till karlstad igen . Lika bra jag stannar där hela helgen, för det är ungefär så mycke packning jag packat med mig .. för en natt. otroligt. men är man tjej så är man .

För er som inte vet så blir det afterwork på bluemoon först med starboys o sen hardcore superstar på kvällskvisten. MÖLJ! sover på hotell och får käka hotellfrukost . MUMMA! jaa.

idag har de bannimej snöat hela jävla dagen . så nu hoppas jag faktiskt på att våren ska komma o att snön smälter o de blir översvämning. Man kanske måste fly härifrån bygden.. ifrån torsby .. värmland . sverige? jaaa vem vet vad som sker, inte mig emot . Snön är iaf enorm iår.

Nesch . Nu blir sömn o önska mig en lyckad kväll imorgon.
I mitt horoskop står de att ja ska träffa kärleken, så man vet aldrig.

Köss o klem.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback